tirsdag 16. august 2022

DU VERDEN!

 

Etter snart ei pause på ett år for min beskjedne blogg, har flere spurt hvor den blir av!? Jeg har jo gått over til facebook med «tabloidformat», med omtrent daglige innlegg krydret med bilder og sitater. Benytter anledningen til å takke for de mange positive reaksjoner med verdifulle kommentarer.

Denne bloggen min er jo preget av det som skjer med planeten vår, spesielt i forhold til klima, biologisk mangfold, bærekraft etc. 

Dessverre har alt blitt bare verre, mer tørke, mer flom, mer brann, mer sult og nød. Kampen for tilstrekkelig med energi i en energikrevende økonomi tvinger oss til ikke bare fortsette, men kontinuerlig øke forbruket av fossile ressurser, olje, gass og kull, de som er grunnleggende årsak til endring i jordas klima.

Send meg gjerne ønsker om emner som dere vil belyse, send meg gjerne ros og ris med et aktivt engasjement for oss sjøl og for jorda vår.

Beste hilsen fra «Kjellshvamenerua»


Ingen kommentarer: